+32 (0)10 45 35 47 contact@saphonyx.be
Sélectionner une page

ONZE FILOSOFIE

Elk bedrijf die chemicaliën gebruikt (zelfs voor het wassen van handen) en in het licht van de diversiteit van het aanbod, is het onze rol om de beste producten van de beste leveranciers op deze markten aan te bieden.

Onze rol is om te dienen als een transmissiegordel, om klanten het juiste advies te geven en indien nodig om problemen op te lossen wanneer dat nodig is.

In het hart van oppervlaktebehandeling en oppervlaktematerialen: onze aanpak is wereldwijd in de aanpak en analyse van de behoefte van de klant, maar het zou pretentieus zijn om alle aspecten van oppervlaktebehandeling te willen behandelen als de gebieden ervan. Er zijn veel toepassingen, omdat de materialen voortdurend worden vernieuwd en nieuwe processen worden overspoeld tijdens de jaarlijkse technologie salons. Onze leveranciers investeren continu in R & D en stellen ons in staat u de meest acceptabele omgevingen te bieden, de minst giftig mogelijke oplossingen tegen de beste prijs / kwaliteit verhouding.

 

De mens, in het centrum van menselijke relaties

Een handelsonderneming de advies en diensten levert en chemische producten ter beschikking stelt van haar klanten moet haar relatie met klant baseren op een persoonlijk relatie.

In de tijd van internet, communicatie

De klant is koning maar sommige klanten denken echt dat ze koning zijn !
Ethiek moet in het centrum van de handel blijven.

 

Voor elk probleem, een of zelfs oplossingen, maar voor wonderen…

De diversiteit van substraten, vervuiling, problemen is een permanente zorg zelfondervraging, want de parameters zijn groot, zoel de werkomgeveing die flink varieert van het ene bedrijf naar het andere.

Het is juist die moelijkheid die het maakt dat ons werk een spannende uitdaging is, maar die het ook moeilijk maakt om personeel goed op te leiden.
Problem Solver: dat is zo’n een beetje onze specialiteit, 5-poten schapen. Marc Brodsky’s ervaring in het adviseren en verkopen van reiningsingsmachines gedurende 35 jaar geeft ons een onmiskenbaar voordeel op dit gebied. Maar we moeten ook leven , en wij vertrouwen altijd op een langdurige relatie op te profiteren van de oplossingen die we onze klanten hebben aangeboden.

Aan de ene kant hebben we onze lab, en ten tweede kunnen we rekenen op de labs van onze leveranciers om te proberen de problemen van reiniging of oppervlaktebehandeling op te lossen.
De technische diensten staan tot uw beschikking, maar wij blijven de bevoorrechte tussenpersoon in dienst van onze klanten.

Met de implementatie van REACH, is de druk sterk op de gebruikers van bepaalde chemische stofffen. Het was hoog tijd. Maar het is ook waar dat sommige reinigingsfuncties niet langer gemakkelijk kunnen worden vervuld. Vaak zijn er oplossingen vooral bij Henkel, maar het vereist soms aanpassing van de productiemiddelen of herziening van de productiekosten, die voor sommigen lastig kan zijn. En voor wonderen …. zijn wij niet competent !

 

Vertel mij hoe je koopt, en ik zal je vragen voor welk beleid ?

Als voormalig deelnemer van R.C.R asbl (Netwerk van Verantwoordelijke Consumenten), heb ik een notie die in gaat tegen de grote globalisering die ons lot bepaalt :

  • Als u iets koopt van de vader van de klasgenoot van uw zoon, bent u blij omdat uw zoon omgaat met iemand die werkt.
  • Wanneer u bij de kruidenier in uw buurt koopt, bent u blij omdat uw buurt leeft en deze handelaar bijdraagt ​​aan de financiering van de gemeente waar u woont.
  • Wanneer u een kunstwerk of een mooi object koopt, bent u blij omdat het een beetje uw persoonlijkheid weergeeft, en dankzij dat kan een kunstenaar of een vakman leven, synoniem van ambacht, ervaring en dan bent u trots om zo’n artiest, vakman te ontmoeten en wenst u niet dat ze verdwijnen, meegesleeurt door anonieme consumentenproducten.
  • Wanneer u beroep doet op een bedrijf uit uw buurt bent u blij omdat uw regio leeft en dit bedrijf werkt geeft en de regio waarin u woont financiert.
  • Wanneer u apparatuur koopt die in uw land is gemaakt, bent u blij omdat uw land rijk is, deze apparatuur wordt vervaardigd of geassembleerd in uw land waar u veel belasting betaalt en die u iets minder wilt betalen. Als bovendien dit bedrijf leven geeft aan onderaannemers en deelneemt and het rijkdom van uw land, regio of gemeente, heeft u misschien de kans om minder belasting te betalen en een baan te vinden.
  • Wanneer u apparatuur koopt die in Europa is gemaakt , weet u niet echt of u tevreden bent, maar u weet tenminste dat er waarschijnlijk in uw land, in uw regio, in uw gemeente onderaannemers zijn die werken en dus ook deelnemen aan het rijkdom van uw land.
  • Wanneer u buiten Europa koopt, zorg ervoor dat u het in eerlijke handel koopt, zorg ervoor dat u koopt dat geproduceerd is volgens respectabele milieu-, toxicologische, sociale en financiële normen. Let er ook op dat als u iets koopt van verweg, dit niet bij u in de buurt kan geproduceerd worden.

Maar wat ondraaglijk is, zijn de NIMBY (Not In My Back Yard) die verkiezen dat vervuilende producten gemaakt worden in bepaalde regio’s van de wereld, terwijl technologische oplossingen bestaan om overlast te verminderen of zelfs te elimineren. En laat degenen die dit stoort, verhuizen in plaats van onze bedrijven te zien vertrekken of sluiten.

 

Alles zit in alles

Als handelaar, fabrikant, klant werken we allemaal een beetje voor onszelf, voor het geld, en voor de gelukkigste onder ons voor zelfrealisatie, alles is een kwestie van keuze ; maar bovenal werken we voor anderen. De gierige onder ons zullen zeggen door middel van belastingen, maar niet alleen, dit is slechts het topje van de ijsberg, slechts een korte zicht. Onze verantwoordelijkheid is maatschappelijk en we worden allemaal min of meer gevangen door de « groei », terwijl we van een consumptiemaatschappij gebaseerd op kwantiteit, we op korte of middellange termijn zullen moeten groeien naar een kwaliteitsmaatschappij die ethiek zal bieden met ecologie, persoonlijke ontwikkeling en dat zal iedereen in staat stellen om zich te ontwikkelen te ‘zijn’ in plaats van verdwaald te raken om te ‘hebben’.

Daarbij produceren onze leveranciers ook lokaal : Henkel in Duitsland en Europa, Bandelin in Duitsland, Acobal in Frankrijk. Hun visie is duidelijk , en van onze kant uit, passen wij die van ons toe in onze relatie met klant, en vooral zijn we rijk aan ervaring en passie van onze klanten.Daarom zijn wij bijzonder alert op ambachtslieden, KMO’s en bedrijven die hun competenties meester zijn.

 

Handel = handelen = hand geven = menselijke relatie

Wat je ook doet, doe het goed

Elk nagelang zijn vaardigheden, elk nagelang zijn talenten, maar altijd met dezelfde zorg voor kwaliteit : een goede baan, goed gedane werk, respect voor anderen met hun eigen expertise.

Ook via de Saphosite, is het 15 jaar ervaring in dienst van Henkel, het is 35 jaar ervaring in dienst van verkoop en het ontwerp van reinigingsmachines, maar ook onze respectievelijke levens ervaringen, die we met u willen delen, en daarom zullen we altijd ervoor zorgen onze site te verbeteren om aan uw verwachtingen te voldoen en de onderwerpen te ontwikkelen in het kader dat onze leveranciers toestaan. Onze ontwikkeling is interactief, de Saphosite dus ook, en samen zullen we die verbeteren.